Férovost eventů?

30.04.2010 09:54

 Včera večer se mi stala nemilá věc, jenž mě přinutila zamyslet se nad férovostí mých eventů. Jeden hráč se se mnou hádal a snažil se mě přesvědčit, že jsem byla zaujatá a schválně "zdržovala" event, dokud se nedostaví někdo určitý. Nebyla to pravda, v tomto konkrétním případě. Jednalo se o RP event "Cristal utekla z domova", který měl dvě části. První část, hledací a druhou, přemlouvací neboli tu RP. Za nalezení jsem dala výhru jen prvnímu nejrychlejšímu a proto jsem pak chtěla druhou část otevřít co nejvíce hráčům, kteří se třeba trmáceli dlouhou cestu až na TI. Hlavní smysl této RP části ale byl, vydržet. Schválně jsem hrála nesnesitelnou malou holku a schválně jsem to natahovala. A ano, bylo to dlouhé, já vím. Skoro hodinu u mě muselo stát 10 lidí a všelijak se mě snažilo přemlouvat. Někdy v průběhů sem napsala do shoutu, kde že jsem. Bylo to fér? Já myslím že ano, proč vyloučit hráče, kteří mě nenašli i z té druhé části eventu? Čekala jsem na někoho určitého? Jistě že ne.  Mohlo to vypadat podezřele? Nu, asi ano. 

Tak dál ... Pak jsem se zamyslela, jak moc jsem "férová" v jiných eventech ... A vzpomněla jsem si na další nemilou příhodu, která se mi stala předevčírem. To byl zase event Rah řekla a hned v  prvním kole nepřežil žádný vítěz. Poslední dva soutěžící udělali na konci stejnou chybu. A já? vyhodnotila jsem tuto situaci jako že ponožky nedostane nikdo. Přitom minule jsem dala ponožky oboum! Na což mě hned hráči upozornili. Já si pro sebe říkala: Hmm, je tu málo lidí, je to první kolo. ještě jich udělám hodně, šanci mít budou....Ale hráči měli pravdu, nemůžu měnit pravidla za chodu. Oni dva nakonec své ponožky dostali..

A co z toho vyplývá? Nemůžu být uplně 100% nezaujatá. Nemůžu vyhodnocovat každou situaci úplně stejně. Ale měla bych. A budu se snažit.