GM faux pas

17.04.2010 11:17

Občas se i Game Masterovi stane, že něco totálně podělá. Mě se to stává docela často, a takových to faux pas mám v zásobě plno. Většinou to jsou maličkosti, chyby které mi snad hráči odpustí, ale občas i já nemám svůj den, a pak to nejhorší co můžu udělat, je udělat event. (A o průšvih je postaráno).

Při uměleckém eventu jsem třeba ukázala svou totální neschopnost spočítat hráče a rozdělit je do stejných skupin do 8 ohrádek :))) 

Ve Floranu jsem jednou na místo "ticho v soudní síni!" napsala "ticho v soudní syni". O smích bylo postaráno v celém okolí Gludinu.   

Nejtrapnější pro mě ale byl zápas petů a summonů. Tenhle event jsem dělala poprvé v životě a jelikož ani z herní postavy nemám moc zkušenosti se zvířátkama, opravdu sem nevěděla základní věci, jako třeba že pet může mít v inventáři potion :) 

Tyto chyby jsou neškodné, nejvíce mě mrzí když hráči způsobím nějakou křivdu.

Když jsem dělala posledně Rah řekla, jeden hráč upozorňoval, že jsem si nevšimla jiného, co udělal chybu a měl být pro to zabit. Já ve své špatné náladě jsem onoho hráče, co mi nejspíš chtěl jen pomoct, zabila* se slovy aby nežaloval. To ode mě nebylo pěkné a tímto se mu omlouvám..

Většinou ale když se zachovám nefér, tak si to brzo uvědomím a svou chybu napravím. Pokud ne, vyzývám Vás abyste mi to bez obav řekli, opravdu chci být dobré a spravedlivé GM ale mám se ještě hodně co učit :)

 

*Samozřejmě v aréně!