Návrat k Vám :)

16.04.2011 11:14

Ahoj!

Po několika měsíční absenci jsem se rozhodla vrátit co by vaše event GM do hry. Doufám, že tato informace alespoň některé z vás potěší. Protože jsem se vám nevěnovala opravdu dlouho, rozhodla jsem se vám trochu osvětlit, co mě od lineage odvedlo a co k němu zase přivedlo. Na svědomí to má:

- škola

- osobní starosti 

- nefunknční notebook (více než měsíc v opravně)

- nechuť hrát (ano přiznám se, lineage mě nebavilo, ale o to víc se na něj těším teď!)

To bude asi vše k mé nepřítomnosti a teď už hurá k tomu, co pro vás mám nachystané k mému návratu :)

Rozhodla jsem se připravit vám serii nových eventů pro vaše zpestření hry - na jejich vývoji se ale ještě pracuje, tak musíte být trpěliví. Zároveň už jsem začala experimentovat a zkoušet nové RP eventy, jako například před pár dny RP event jen pro léčitele - více o něm v příslušné sekci eventů :)

Zároveň se budu snažit opravdu pravidelně psát na tento web a poskytovat vám zpravodajství o eventech, které byli, jsou nebo budou - budu se snažit dávat jsem jména výherců i screeny a popisovat všechnu možnou mou činnost.

Proto mi v mém snažení moc pomůže, když sem občas příjdete, přečtete si nový článek a třeba začnete se svými spoluhráči o něčem debatovat - společně zde vytvoříme opravdový eventový portál!

Tak to bude zatím vše

Mějte se zatím náramně

Vaše Zianka