Návrat

31.10.2010 16:33

Ahoj!

Jak jste si jistě mnozí z Vás všimli, dlouho jsem nebyla ve hře (snad od začátku prázdnin). Bylo to tak proto, že jsem ztratila chuť hrát a přišla na mě nějaká Lineage krize. Přemýšlela jsem o tom a došlo mi, že je mi to líto a že mi hraní a zejména GMkování chybí. Už jsme spolu zažili spoustu eventů - těch stálých, nových, podařených i experimentů, co zas tak dobře nedopadli. Spousta u vás hráčů mi při mé práci pomáhali (namátkou WhiteWraith, Gargamela, .. ) a spousta z vás ke mě byla vždy milá a tolerantní, když jsem něco popletla.. Byla by škoda všechno tohle zahodit a skončit, proto jsem se rozhodla, že zase zapracuji na svém postu Event GM a vrátím se zpět. Chci aby můj první event po tak dlouhé době byl něco speciálního, takže na něm budu teď pracovat a pak se Vám sem ozvu s novými informacemi!

Zatím na slyšenou

Zia